Warsztaty tworzenia edukacyjnych gier terenowych
Projekt finansowany ze środków UE.
Efektem projektu „Cyberświadomi=Cyberbezpieczni” będzie gra terenowa- quest po Zamku Ksiażęcym w Oleśnicy opracowana przez naszą młodzież!
Aby dowiedzieć się jak zacząć, zaprosiliśmy profesjonalistów w swoim fachu, którzy na koncie mają za sobą ponad 900 opracowanych questów po całej Polsce.
Bardzo dziękujemy panu Krzysztofowi za pomoc i podzielenie się z nami tajnikami tworzenia questów- to była bardzo cenna lekcja!
Efekty naszej wspólnej pracy już wkrótce …
Dzisiaj w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy odbyły się warsztaty metodyczne dla młodzieży z metodyki tworzenia Questy – Wyprawy Odkrywców – edukacyjnych gier terenowych.
Uczniowie I i III klasy aktywnie włączyli się w opracowanie trasy gry oraz wymyślanie zagadek do questu. Jeszcze w tym roku planowane jest testowanie trasy oraz uruchomienie questu dla odwiedzających Zamek Książęcy w Oleśnicy.
To już będzie trzecia gra terenowa w formie questu na terenie Oleśnicy i 125. na Dolnym Śląsku, która dołączy do największej w Polsce bazy gier terenowych na portalu www.QUESTY.org.pl
Warsztaty poprowadził Krzysztof Szustka z Fundacja Calamita, krajowy koordynator Programu Questy – Wyprawy Odkrywców, aspotkanie odbyło się w ramach projektu „Cyberświadomi = Cyberbezpieczni” w ramach programu Europejski Korpus Solidarności.